2009. november 10., kedd

Múlt hetünk

Múlt hét történései:

HÉTFŐ: Megjött anyukám Bp-re (itt fog dolgozni). Neki segítettem 1-2 dolgot elintézni. Voltam 1-2 babaruhát vásárolni!

KEDD: Esztiékhez mentem ki látogatóba Budaörsre, ahol megnézte a kis Glóriát, már nagyon ügyes a kislány, látszik, hogy sokat van vele foglalkozva! :)
Délután meg szülésfelkészítőn voltam. Epidurális érzéstelenítésről szólt az előadás, hát nekem elég ijesztőnek hangzott így elsőre. De persze, ha nagyon-nagyon nem bírom, majd a fájdalmat, akkor kérni fogom, császárnál meg mindenképp ezt adják be.

SZERDA: Nyugis napom volt - itthon tettem-vettem.

CSÜTÖRTÖK: is hasonlóan telt, késő délután barátnőztem.

PÉNTEK: Délelőtt mentem az AFP eredményemért, aminek az értéke: 1,55 lett. Ami jónak számít! Nagyon örültem neki! :) Délután suli (számvitel óra). Este meg meglátogatott az egyik barátnőm, majd érkezett fel hozzánk Attila anyukája! Vacsira anyukám is ide ért hozzánk, jó hangulatban telt az este!

SZOMBAT: Kora reggel suliba voltam, majd irány a Baba-mama Expo! Hát nem volt vmi nagy szám, többre számította, de azért egy dolgot kaptam ajándékba, egy szopipárnát, biztos, hogy ez hasznos lesz nekünk!
voltunk még a Minimanóban, meg az Ikeában körbe nézni! :) Ikeában sikerült megvenni a karácsonyfa díszeket (mivel most lesz először fánk itt Bp-en), meg a karácsonyi csomagolókat!

VASÁRNAP: megmutattuk az anyukáinkak,h ogy hová fogunk költözni, és voltunk az Elefáni bababoltba, ahol a nagymamák beszereztek nekünk 1-2 karácsonyi ajándékot (
pl.: AVENT tárolópohár készlet, törölköző a babának, szoptatós melltartó) és persze sok szép mindent láttunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése