2009. december 28., hétfő

Karácsony

December 22-én este már haza utaztunk a szüleimhez Komlóra karácsonyozni, előkészülni. Mivel anyukám dolgozott még 24-én is, én készítettem a karácsonyi vacsit, tortát..stb.
Apa és Attila díszítették a fát, meg segítettek nekem mosogatni (mert nálam sütés-főzéskor mindig sok mosogatni való van). :)

Dec. 24-én délutánra megérkezett anyukán és tesóm is. Szép lassan kezdtek a fa alá kerülni az ajándékok, majd csengőszóra megjött a Jézuska! :) Mindenki sok szép, és hasznos ajándékot kapott, Arni babának is volt már csomag a fa alatt!

Én egy nagyon szuper ajándékot kaptam az én DRÁGA FÉRJEMtől! :)


Íme:



Csodásan teltek ezek a napok, voltunk nagyszülőknél, Attila szüleinél, rokonainál, és kicsit sikerült pihennünk is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése