2011. február 24., csütörtök

Még mindig betegség 2.

Hát még mindig betegek vagyunk, Arni már kifelé jön belőle. Felszakadt neki a köhögéssel a váladék, orra is csak kicsit folyik, láza nincs, étvágya is kezd jobb lenni.
De én meg egyre rosszabbul, tegnap délután nekem is el kellett mennem dokihoz, mert nem javultam. Én is kaptam antibiotikumot. De ezzel még nincs vége, estére elkezdett a bal fülem fájni, eldugulni. Így ma reggel 7-kor a fülészeten kezdtem (utálom, ha fáj a füle, kicsi koromba sok bajon volt vele, de már 10 éve nem fájt, most szinte megörülök tőle). Szóval van egy frankó kis középfülgyulladásom.
Az egészben a legjobb, hogy főzésnél sem érzek ízeket, szagokat, szóval találomra ízesítek mindent.
Hát, hogy Arni mikor kakilt be azt sem érzem, szóval óránként nézem a pelusát, mert mostanában nem mindig lehet észrevenni, rajta amikor kakil. 
Jajj, már jó lenne, ha vége lenne, ennek az időszaknak, és a télnek is, és jönne a meleg idő!

3 megjegyzés:

  1. Na klassz... akkor neked is jobbulást Nikikém!

    VálaszTörlés
  2. Ajjaj! Jobbulást nektek!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást nektek! Remélem,hogy mostmár jön a jobb idő és ti is kilábaltok a betegségből!

    VálaszTörlés