2009. október 3., szombat

Eslő bejegyzés

Kedves Olvasóink!

Azért kezdem el a bogunk írását, mert életünk egyik nagy csodája és feladata előtt állunk! :)

Július 30. (szerdán) pozitív tesztelés után megtudtuk, hogy kisbabánk lesz! Alig hittem a szememnek, amikor megláttam, hogy két csík jelent meg a teszten! Ezek szerint megfogant bennem az első babánk, az első gyermekünk....

Várandós vagyok, áldott állapotba kerültem, és őszintén megvallom bármennyire vártam, mégis meglepődtem, hogy ilyen hamar sikerült nekünk az esküvőnk után (első próbálkozásra)! :)

A biztonság kedvéért, azért csináltam még 2 tesztet!
Drága Férjemet hívtam, hogy menjünk aznap sétálni a Gellért hegyre, és ott mondtam meg neki, vagyis mutattam meg a pozitív tesztet! :) Nagyon boldog volt ő is, hogy kisbabánk lesz!

Következő héten (aug. 6.) el is mentem, hogy mindezt egy orvos is megerősítse, és megállapították, hogy 5 hetes a kis picuri, és jó helyen van! :) Elküldtek sok vizsgálatra: EKG, labor, fogászat, vércsoport.

08.12.: Először voltunk védőnőnél. Megkaptam a kiskönyvemet!

08.19.: A nászút előtt a SOTE II-n még voltunk egy vizsgálaton (mert görcsölt az alhasam), de megnyugtattak, hogy minden rendben van, csak pihenjek sokat, és szedjek MagneB6-ot.

Itt hallottam először a picike szívverését, ami csodás élmény volt! Ekkor voltunk 7 hetesek, és 9,5mm nagyságúak.

08.31-én voltunk a következő vizsgálaton a nászút után. Már a választott dokimhoz mentünk, és itt már 2,13 cm volt a kis picurink.

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése