2009. október 28., szerda

Második trimeszter - 1

Újra itt vagyok, nem tűntem el, csak annyi minden történt mostanában Velünk! Már a második trimeszterben járunk, most vagyok 17 hetes terhes.
Blognak is próbáltam új sablont adni, de még nem sikerült, talán a hétvégén kis segítséggel meg tudom csinálni! :)

Szóval mik is történtek velünk mostanában:

Okt. 11.: voltak nálunk egy nagyon kedves barátaink, akiknek van egy édes 15 hónapos (aszem) kislányuk, aki nagyon kis mosolygós vidám baba! :) Anyukával, apukával jókat beszélgettünk, kaptam, 1-2 jó tanácsot az anyukától, és hoztak nekünk egy csomó hasznos dolgot (könyveket, kismamatorna dvd-ket, kismamarucikat), és kaptunk bort is meg virágot is! :) Itt is meg szeretném köszönni ezt a sok mindent!

Attila is kapott az egyik kolléganőjétől kölcsön jó pár terhességről, szoptatásról, szülésről szóló könyvet, lesz mit olvasnunk!

Ok. 17.: Voltunk bababörzén, ahol találtunk nekem 2 db kismama nacit, és egy kismama szoknyát, és egy AVENT mikrós sterilizálót!


16 hetesen voltam AFP vérvételen, aminek nov. 6-án lesz meg az eredménye.
Nov. 9-én megyünk a 18-20 hét között elvégezendő Genetikai UH. vizsgálatra!

Múlt héten sajni beteg voltam (megfázás, alhasi görcsök), kaptam antibiotikumot, és a Magne B6-ot is napi 3x2 kell szednem, sokat kellett pihennem, feküdnöm, még a védőnéni is meglátogatót, hogy mizujs velem.Voltunk bent a SOTE II. klinikán ott megnéztek engem is meg a babát is. Drága picikémmel minden rendben, csak a maminak kell jobban vigyázni magára.

A hosszú hétvégét, már előre lefoglaltuk Egerben, így el is mentünk, de sokat pihentem ott is, finomakat ettünk, olvastunk. Attilám kicsit wellnessezett is! :)

Eger képekben:

1 megjegyzés:

  1. Tényleg sok minden történt nálatok! Szépek vagytok a képeken, Eger valóban kellemes hely! Köszönjük még1x a szép délutánt nálatok! Mikor jössz?

    VálaszTörlés